Етичний кодекс компанії
- Ми гордимось тим, що є частиною дружньої команди «Волинської фондової компанії».
- Лояльність до компанії – це запорука успіху кожного працівника.
- Компанія цінує кожного працівника та піклується про усіх.
- Чесність при виконанні роботи – повага до себе.
- Ми допомагаємо своїм колегам в навчанні і наставництві.
- Ми завжди вболіваємо за результати своєї праці і праці наших колег.
- У нас вміють вислуховувати партнерів.
- Ми поважаємо компанію та її працівників.
- Ми завжди вітаємося один з одним.
- У нас не прийнято запізнюватись.
- Ми цінуємо свій робочий час та не витрачаємо його марно.
- Проявлення ініціативи – це можливість зарекомендувати себе.
- Наші працівники уміють пояснити все тихо і в спокійному тоні.
- У нас прийнято бути цілеспрямованими, бо для досягнення поставленої мети треба зосередити на цьому всі свої зусилля.
- Ми намагаємося бути послідовними – це підвищує нашу продуктивність та ефективність роботи.
- Ми розглядаємо будь-яку проблему або перешкоду, як коштовний урок, адже ми вчимося на помилках.
- Ми пам'ятаємо, що будь-який досвід - це унікальна можливість для росту та самовдосконалення.
- Ми завжди чесні і правдиві перед своїми колегами, бо добра репутація – це не тільки неприпустимість нечесності та брехні, а й допомога іншим людям у тому, щоб уникнути обману.
- Ми працюємо так, щоб клієнт був завжди задоволений.
- Ввічливість, привітність й доброзичливість у розмові з клієнтом, підвищує його лояльність до кожного працівника зокрема та компанії загалом.
- Ми не боїмося розпочинати розмову з новим клієнтом, адже цей клієнт може стати нашим постійним партнером.
- Ми намагаємося, щоб спілкування з нами було для клієнта корисним і приємним.
- У нас не прийнято сперечатися з клієнтом.
- Ми однаково уважні до будь-якого клієнта.
- Ми пам'ятаємо, що від того, як кожен працівник ставиться до клієнтів, залежить імідж компанії. Думка клієнта про працівника стає думкою клієнта про компанію загалом.