Агропартнер, перевірений часом!
Волинська
Фондова
компанія
(0800) 21-11-99 Цілодобова гаряча лінія.
Дзвінки зі всіх номерів безкоштовні

Етичний кодекс компанії

  1. Ми гордимось тим, що є частиною дружньої команди «Волинської фондової компанії».
  2. Лояльність до компанії – це запорука успіху кожного працівника.
  3. Компанія цінує кожного працівника та піклується про усіх.
  4. Чесність при виконанні роботи – повага до себе.
  5. Ми допомагаємо своїм колегам в навчанні і наставництві.
  6. Ми завжди вболіваємо за результати своєї праці і праці наших колег.
  7. У нас вміють вислуховувати партнерів.
  8. Ми поважаємо компанію та її працівників.
  9. Ми завжди вітаємося один з одним.
  10. У нас не прийнято запізнюватись.
  11. Ми цінуємо свій робочий час та не витрачаємо його марно.
  12. Проявлення ініціативи – це можливість зарекомендувати себе.
  13. Наші працівники уміють пояснити все тихо і в спокійному тоні.
  14. У нас прийнято бути цілеспрямованими, бо для досягнення поставленої мети треба зосередити на цьому всі свої зусилля.
  15. Ми намагаємося бути послідовними – це підвищує нашу продуктивність та ефективність роботи.
  16. Ми розглядаємо будь-яку проблему або перешкоду, як коштовний урок, адже ми вчимося на помилках.
  17. Ми пам'ятаємо, що будь-який досвід - це унікальна можливість для росту та самовдосконалення.
  18. Ми завжди чесні і правдиві перед своїми колегами, бо добра репутація – це не тільки неприпустимість нечесності та брехні, а й допомога іншим людям у тому, щоб уникнути обману.
  19. Ми працюємо так, щоб клієнт був завжди задоволений.
  20. Ввічливість, привітність й доброзичливість у розмові з клієнтом, підвищує його лояльність до кожного працівника зокрема та компанії загалом.
  21. Ми не боїмося розпочинати розмову з новим клієнтом, адже цей клієнт може стати нашим постійним партнером.
  22. Ми намагаємося, щоб спілкування з нами було для клієнта корисним і приємним.
  23. У нас не прийнято сперечатися з клієнтом.
  24. Ми однаково уважні до будь-якого клієнта.
  25. Ми пам'ятаємо, що від того, як кожен працівник ставиться до клієнтів, залежить імідж компанії. Думка клієнта про працівника стає думкою клієнта про компанію загалом.
×
Зворотній зв`язок
×
Отримати рахунок
×
Отримати комерційну пропозицію