(0800) 21-11-99 - Продаж с/г техніка. (Дзвінки з усіх номерів безкоштовні)

Волинська фондова компанія

Усі види сільськогосподарської техніки та обладнання
замовити зворотній зв'язок
 

Трактори для нових здобутків

06 Листопад 2017

Всередині вересня у м. Хмельницький відбулась ювілейна сільськогосподарська виставка «Агро-Поділля-2017». Серед технічних «родзинок» заходу без уваги численних відвідувачів не лишились представники нового покоління 7-ої та 8-ої серій тракторів Massey Ferguson, які на виставку привезла «Волинська Фондова Компанія» (ВФК), офіційний дистриб’ютор корпорації AGCO.

Хліб усьому голова. Ось і тут, над уже 30-ою щорічною виставкою «Агро-Поділля-2017» височіє Малий Державний герб України, що виконаний із хліба. Ця емблема подвійно цінна для кожного українця, адже саме в ній вроджена миролюбність і щира любов до землі поєднується з рішучим і сильним прагненням будь-що цю землю захищати. Виставкові стенди на цьому заході (мабуть, як і на безлічі інших виставок-ярмарок у минулі століття) були вщент заповнені різноманітними смаколиками: короваї, пиріжки, вареники, запечене м'ясо, свіжі фрукти та овочі… — такі промовисті символи щедрих урожаїв. А, разом із тим, чимала площа виставки була відведена під те, що допомагає ті гарні врожаї отримувати, — продуктивніші сорти та гібриди сільгоспкультур, новітні добрива та ЗЗР і, звичайно, сучасна техніка. Так, чимало присутніх аграріїв оцінили тракторні новинки на стенді офіційного дистриб'ютора AGCO.

MF 7700 — акцент на багатофункціональність

Зокрема, багато хто питався у фахівців ВФК за 7722 — найпопулярнішу модель нового покоління 7-ої серії тракторів Massey Ferguson (MF).

Під час розробки цієї серії тракторів експерти корпорації AGCO зробили акцент на багатофункціональності — здатності машин номінальною потужністю від 170 до 260 к.с. виконувати якомога ширший спектр завдань. І першим фактором, який дозволяє це робити, є підвищена корисна вага. За рахунок посилення переднього та заднього мостів максимальна споряджена маса MF 7722 (як і всіх тракторів цієї серії) досягає 14 т, при цьому власна маса машини — 7,4 т. Тобто цей трактор може нести на собі до 6,6 т баластів і різноманітного обладнання.

«Сталеве серце» MF 7722 — вдосконалений 7,4-літровий двигун AGCO POWER, на кожному з 6 циліндрів якого встановлено 4 клапани. Крім того, для поліпшеної ефективності згорання палива тут стоїть потужний турбонаддув, інтеркулер, а також акумуляторна система подачі пального Common Rail. 7,4-літровий AGCO POWER продукує номінальні 147/200 кВт/к.с. при 2100 об./хв., а максимальну ж потужність 162/ 220 кВт/к.с. він вивільняє за 1950 об./хв. Варто відмітити: агрегат оснащений новою системою електронного управління двигуном — EEM (англ. Electronic Engine Management), яка відповідно до кількості обертів і навантаження точно регулює обсяг і періодичність впорскування пального. Та однією з найцінніших можливостей AGCO POWER є здатність різко збільшувати крутний момент, коли оберти двигуна знижуються у межах 2100-1500 об./хв., а також тримати максимальні 975 Нм, коли швидкість двигуна досягає діапазону 1200-1500 об./хв. Ємність бака для палива становить 470 л.

Відповідно до потреб господарства на трактори серії MF 7700 може встановлюватись трансмісія Dyna-6 (перемикання передач під навантаженням) або безступенева Dyna-VT. Перший варіант пропонує 6 передач Powershift у кожному з 4 діапазонів (24 х 24). Технологія Powershift варта особливої уваги, адже за неї використовується подвійна муфта, два диски якої діють незалежно один від одного: перший контролює перемикання парних передач, а другий — непарних. При цьому, якщо діє один диск — інший відімкнений. Отриманий ефект: двигун ще розганяється на першій передачі, а друга вже готується. Передача підвищилась — готується третя тощо. Тобто перемикання передач відбувається як на «автоматі»: плавно та чітко, але з ефективністю механічної КПП.

У безступеневій Dyna-VT втілено модернізовану систему передачі потужності, яка дає 3 ключові переваги: автоматичне та точне перемикання швидкостей без розриву потоку потужності, плавне зчеплення без збоїв і максимально просте управління. Більше того, за неї на тракторі встановлено низку систем, які дають потрібну потужність без перевитрати палива. Наприклад, система DTM, яка для економії палива забезпечує оптимальні оберти двигуна в діапазоні 10002100 об./хв., відповідно до навантаження на трактор.

За якісну передачу тягового зусилля відповідає багато впроваджень: колісні баласти, нові ергономічно продумані (мінімальний вплив на габарити) противаги, розташовані на навісках, або вбудовані безпосередньо в раму трактора; великі шини (діаметр задніх до 2,05 м); і, звичайно, підвіска переднього мосту QuadLink (докладно нижче).

Стандартно задній ВВП ( 540/ 1000) при трансмісії Dyna-6 працює за швидкості двигуна 1890/2000 об./хв., але також доступні варіації із режимами 540 eco (1520 об./хв.) і 1000 eco (1530 об./хв.).

Гідравлічна система з робочим тиском 200 бар може працювати з продуктивністю 110/150/190 л/хв. та мати до 5 задніх і 2 передніх гідровиходів. З такою гідравлікою не дивно, що задняя навіска MF 7722 може підняти до 9,6 т, а передня — до 4 т. Більше того, трактори цієї серії за потребою оснащуються фронтальним навантажувачем вантажопідйомністю 2,99-3,93 т.

З таким арсеналом MF 7722 на заході мав велику популярність серед аграріїв.

MF 8737 — для серйозних викликів

Аграрії, які мають великий земельний банк, більше уваги звернули на флагман нового покоління 8-ї серії тракторів MF — модель 8737.

MF 8737 оснащена модернізованим двигуном AGCO POWER. Його номінальна потужність 262/356 кВт/к.с. досягається за 2100 об./хв., а максимальна 272/370 кВт/к.с. — за 1900 об./хв. Максимальний крутний момент 1540 Нм вмикається, коли оберти двигуна сягають 1500 об./хв. У цей двигун для підвищення ефективності було впроваджено багато технологій. Але головні зміни зачепили систему охолодження. Так, для прискорення відтоку нагрітого повітря від двигуна та поліпшення забору і подачу холодного повітря до основного радіатора було змінено дизайн капота. Разом із тим, тепер перед подачею всередину двигуна повітря проходить через 3 охолоджувачі: палива, проміжний та нагніченого повітря. Це впровадження дало змогу в обмежений простір камери згорання подавати більше повітря, що підвищило ефективність згорання палива.

Система EPM на MF 8737, крім іншого, за потреби може додавати трактору потужності. Так, за високих навантажень на польових (швидкість від 0,1 км/год.) чи транспортних роботах (старт від 15 км/год., повністю вмикається від 22 км/год.) EPM автоматично забезпечує додаткові 30 к.с. та крутний момент 1600 Нм.

На флагмані MF встановлена безступенева трансмісія Dyna-VT з функціями автоматичного керування диференціалом і повним приводом.

Крім великих коліс (задні до 2,15 м), широкого вибору колісних баластів і ергономічних противаг, ефективній передачі тягового зусилля на ґрунт сприяє підвіска переднього мосту Quad Link. Принцип роботи простий: коли трактор виїжджає на нерівну поверхню, і одне колесо починає «провисати» — датчики положення фіксують це, подають сигнал на один із двох гідравлічних циліндрів, розташованих між рамою та мостом — і він автоматично дотискає до землі колесо, що провисає. Завдяки Quad Link поліпшилась передача тягового зусилля, хід став більш плавним, а кут повороту меншим.

Окремої уваги вартий ВВП, управління яким може здійснюватись автоматично: на швидкості понад 25 км/год. та при піднятті навіски контролер трансмісії самостійно вимикає ВВП, доки показники швидкості не прийдуть у норму, а навіска не буде опущена. Задній ВВП працює на швидкостях: 540Е/1000 об./хв. (при швидкості двигуна 1,577/1,970 об./хв.), або 1000/1000Е (1,970/1,605 об./хв.), а передній — 1000 об./хв. (2036 об./хв.).

Трактори серії MF8700 мають 6 задніх і 2 передніх гідровиходи  та оснащені гідравлічною системою виявлення навантаження із закритим центром CCLS, продуктивність якої за робочого тиску 200 бар становить 205 л/хв. CCLS цікава тим, що працює з тією продуктивністю, яка необхідна в певний момент для потрібного навантаження, завдяки чому економиться паливо. Крім того, блок гідророзподільника цієї системи оснащено Power Beyond — технологією, яка через нагнітальні та зворотні труби забезпечує потік оливи безпосередньо з насоса. Це дозволяє підключати додаткові дистанційні гідророзподільники.

Зрозуміло, що трактори цієї серії мають потужні навіски: вантажо підйомність задньої становить до 12 т, а передньої — до 5 т.

За рахунок поліпшеного розташування елементів систем охолодження та повітряних і масляних фільтрів, всі нові покоління тракторів MF 7700 і 8700 стало зручніше та легше обслуговувати. Разом із тим, вони отримали нові кабіни з оглядовістю на 360˚, механічною або активно-механічною підвісками та оновленими для більшої зручності органами керування.