(0800) 21-11-99 - Продаж с/г техніка. (Дзвінки з усіх номерів безкоштовні)

Волинська фондова компанія

Усі види сільськогосподарської техніки та обладнання
замовити зворотній зв'язок
 

Лучани святкували День міста разом з «Волинською фондовою компанією» та трактором Fendt 936 Vario

04 Вересень 2017

25 серпня стародавнє місто Луцьк святкувало своє 932­ліття. За цієї нагоди центр міста перетворився на великий концертно­розважально­спортивний майданчик. Одним з найвидовищніших заходів свята став командний чемпіонат України зі стронгмену, офіційним спонсором якого виступила «Волинська фондова компанія».

Фінал чемпіонату України з цього видовищного виду спорту вже традиційно відбувається в Луцьку. Цього року до міста приїхало шість найсильніших команд, що представляли Київ, Київську область, Львів, Львівську область, Чернівці та Івано­Франківськ. Головний рефері змагань – заслужений майстер спорту України, володар титулів «Найсильніша людина України», «Найсильніша людина світу», Василь Вірастюк.

Кремезні хлопці понад п’ять годин переносили, тягали, піднімали тонни заліза. Але справжньою родзинкою змагань стало перетягування українськими богатирями 13­тонного трактора Fendt 936 Vario від «Волинської фондової компанії».

 

Стронгменам в цьому двобої протистояв не менш титулований, потужний 360­сильний суперник. Fendt 936 Vario – це унікальна машина, що має ряд переваг і конструкторських особливостей, порівняно з подібними тракторами інших виробників. І якщо спортсменів­силачів це мало цікавить, їм аби заліза побільше та поважче, то для наших читачів ми таки трохи розповімо про його переваги.

Серед головних переваг даного трактора можна відзначити передусім незалежну передню гідропневматичну підвіску, що оптимізує кут повороту коліс, а також завдяки автоматичній системі вирівнювання забезпечує однаковий хід підвіски з обох боків навіть за навантаження 8 т. Крім комфорту для оператора, колеса з незалежною підвіскою забезпечують кращий контакт з ґрунтом, копіюють його нерівності, відтак, колеса менше пробуксовують, збільшується тягове зусилля, економиться пальне. Підвіска не потребує обслуговування – там немає жодної точки змащування, тоді як у машин конкурентів на передній підвісці щонайменше 8 точок змащування, а це потребує додаткових затрат часу, коштів, матеріалів.

На 900­­ій серії тракторів Fendt встановлюються двигуни марки Deutz, що мають об’єм 7,8 л. з номінальною потужністю 265 кВт /360 к. с., що досягаються вже при 2100 об./хв. Це надзвичайно економічний і високопродуктивний двигун. Варто знати, що при однаковій потужності й виконуваній роботі двигун з меншим об’ємом споживає менше пального.

Головним фактором економічності двигуна є подвійний наддув. Система складається з першого турбонагнітача, інтеркулера повітря наддування, другого турбонагнітача і ще одного інтеркулера. Це гарантує подачу в двигун великого обсягу кисню. А чим більше кисню, тим ефективніший процес згорання паливної суміші.

Також варто відзначити систему паливного вприскування Common Rail, що оснащена трьома паливними помпами. Завдяки цьому відбувається рівномірна подача пального, досягається ефективне його згорання і, як наслідок, забезпечується відчутна його економія.

Та найвизначнішою особливістю Fendt 936 є його безступенева механічно­гідравлічна трансмісія Vario, що не має сьогодні аналогів у світі. На транспортних операціях переважає механічна складова, а під час виконання польових робіт – гідравлічна. Завдяки цьому економиться пальне. Перевага трансмісії Vario полягає в тому, що традиційно коробка передач включає більше тридцяти шестерень, а у Vario їх лише чотири пари! І при цьому вона дозволяє розвивати безступінчастий діапазон швидкостей від 0 до 60 км/год., забезпечуючи високий коефіцієнт корисної дії трансмісії як для важких польових, так і для транспортних робіт. На сьогодні машин із коробками передач Vario випущено більше 250 тисяч. Журнал DLG, що постійно моніторить якість сільськогосподарської техніки, коробкам Vario незмінно ставить найвищі оцінки.

Також підкуповує й гідравлічна система Fendt 936 Vario з гідропомпою продуктивністю 205 л/хв. Її характерною рисою є роздільна масляна ванна: окрема для гідравліки, окрема для коробки передач. Завдяки такому рішенню підвищується ресурс коробки передач, адже її олива не перемішується й не забруднюється з іншими оливами, відтак термін служби механізмів трактора значно подовжується. Крім іншого, це дозволяє заощадити час при агрегатуванні трактора з різними причіпними агрегатами. Вантажопідйомність задньої навіски становить 11,8 т, а передньої – 5,5 т.

Fendt 936 Vario може бути оснащений переднім ВВП, що працює із швидкостями 1000 об./хв. та 540/540Е/1000/1000Е об./хв. Це універсальні машини, що можуть працювати з будь­якими агрегатами, що відповідають їм за потужністю. На передню навіску можна навішувати знаряддя масою до 5 т, а на задню до 12 т.

Ще одна унікальність тракторів Fendt – це наявність електронної системи ТМS, що забезпечує синхронізацію роботи двигуна та автоматичної коробки передач. Ця система забезпечує максимальний крутний момент при мінімальних обертах двигуна шляхом оптимального підбирання передавального числа КПП. Відтак, трактор завжди працюватиме на менших обертах, що забезпечуватиме економний паливний режим.

Ще одна суттєва перевага тракторів Fendt – його оптимальне балансування. На машину можна встановлювати додаткові баласти. Але менеджери ВФК трохи пожаліли спортсменів встановивши додаткові баласти масою по 1 тонні тільки на задні колеса, а можна було б ще додати баласт на передню вісь масою 2,5 тонни. Таким чином збільшивши вагу трактора до 15 тонн.

Кабіна Fendt 936 Vario вирізняється оптимальною оглядовістю, високим рівнем ергономіки, зокрема, зручним розташуванням органів управління. Кабіна 900­­ої серії встановлюється на трьох пневмоподушках: одна спереду й дві позаду. Це помітно підвищує комфорт для оператора. Маємо враховувати, що оператор іноді працює в полі 10 і більше годин, отже, стомлюється. У комфортній кабіні оператор менше стомлюється, може працювати довше й продуктивніше, допускаючи при цьому менше помилок. А помилки при роботі потужних агрегатів коштують дорого: це і поломки машини, і огріхи при виконанні польових операцій тощо.

Трактори серії 900 Vario відрізняються значним тяговим зусиллям завдяки великому діаметру шин 2,15 м (710/75 R42) – найбільшому із встановлюваних на серійні трактори. Висока швидкість руху є обов’язковою умовою при виконанні транспортних операцій – саме цим відрізняється серія 900 Vario, трактори якої здатні розвивати швидкість до 60 км/год.

Українські богатирі подарували лучанам і гостям міста справжнє видовищне свято, віддавши всі сили у боротьбі. Цього вечора було все: падіння, розпач, радість, сльози, надірвані сухожилля та м’язи, здерті до крові долоні. Але по завершенню змагань всі були раді й щасливі. Адже навіть німецький Fendt перед ними не зміг встояти, його зрушили з місця наші силачі.

«Хлопці залижуть рани та будуть далі готуватися до наступних змагань» – зі знанням справи прокоментував Василь Вірастюк.

До слова, про місця: шосте місце дісталося команді з Івано­Франківська, п’яте – з Київської області, четверте дісталося хлопцям зі столиці, «бронзу» виборола Львівська область, «срібло» дісталося Чернівцям, а звання чемпіона України третій рік поспіль здобуває команда Львова.

Луцьк чекатиме богатирів наступного літа, а «Волинська фондова компанія», можливо, запропонує стронгменам ще потужніші й масивніші агрегати, адже ВФК повсякчас оновлює лінійку найдосконалішої техніки.

Журнал "Агробізнес Україна"