(0800) 21-11-99 - Продаж с/г техніка. (Дзвінки з усіх номерів безкоштовні)

Волинська фондова компанія

Усі види сільськогосподарської техніки та обладнання
замовити зворотній зв'язок
 

Трактор Fendt 1000 та трактор Fendt 700 на виставці "АГРО-­2017"

27 Червень 2017

Різноманіття технологічних нововведень, представлених цьогоріч на масштабній сільськогосподарській виставці «АГРО-2017» ще раз підтвердило, наскільки багато в аграріїв є можливостей для втілення у розвиток свого бізнесу. Найбільш масштабною та вражаючою частиною заходу була презентація техніки для широкого спектру робіт на господарствах. Корпорація AGCO разом зі своїми дистриб'юторами, як завжди, запропонувала аграріям одні з найпродуктивніших моделей тракторів. Зокрема, була представлена лінійка відомого бренду Fendt  серед якої – трактор з 700-ї серії потужністю 200 к.с. та трактор Vario 1050 потужністю 517 к.с. 

Спочатку звернемо увагу на представлену модель з меншої 700-ї серії, адже не дивлячись на свіжі новітні розробки інженерів AGCO вона не втрачає своєї популярності серед аграріїв, які власним багаторічним досвідом перевірили надійність та ефективність цих тракторів. На виставці ми побачили Fendt Vario 720 – найбільш універсальний серед потужних тракторів. Головні технічні показники: гідравлічна система з насосом чутливим до навантаження, продуктивністю 152 л/хв в стандартній комплектації; двигун Deutz 6,06 л з 4 клапанами на циліндр, режим роботи валу відбору потужності 1000E для зниження оборотів двигуна і економії палива. Зручний Varioterminal 7-B зі світлодіодним підсвічуванням об'єднує всі функції управління трактором і навісним обладнанням, з підтримкою системи ІSOBUS.  І, як завжди, комфорт найвищого класу від Fendt – чудова ергономіка, простора і зручна кабіна VisioPlus.

Щодо Fendt Vario 1050, то ця модель з’явилась на ринку України у 2016 році і згідно своїх технологічних нововведень є дуже привабливою для вітчизняних фермерів. Цьому інноваційному трактору ми й присвячуємо дану статтю.

Денис Кузьмич, бренд-менеджер по напрямку Fendt «Волинської фондової компанії» коментує:

 «Трактор Fendt Vario 1050 є революційним на ринку, оскільки фактично створює новий клас техніки – з класичною конструкцією, розрахованою на потужність 500 к.с. На сьогодні існує декілька класів тракторів: з так званою ламаною рамою, гусеничні трактори та трактори з суцільною рамою – це і є наш Fendt Vario 1050. Втім, в цьому класі великої потужності новий Fendt є одним з найлегших на ринку України, його вага складає 14 тонн. За рахунок цього та його ергономіки він менше у порівнянні з відповідними конкурентними моделями ущільнює ґрунт. Крім того, якщо на сьогодні враховувати наші польові випробовування, то Fendt Vario 1050 є одним з найекономічніших тракторів на ринку. Ключовою його перевагою є універсальність, оскільки цей трактор може виконувати з чудовою маневреністю як важкі польові роботи, так і транспортні».

Конструкційні переваги нового трактора Fendt Vario 1050

1. Передня активна незалежна підвіска, що складається з двох важелів, які паралельно з’єднані. Хід кожного колеса складає 30 см, що дає максимальне тягове зусилля, мінімальну пробуксовку і, як наслідок, вищу продуктивність.

2. Розміщення вентилятора перед блоком радіатора (на більшості тракторів він знаходиться позаду блока радіатора). Перевага такої конструктивної особливості в тому, що при русі холодне повітря краще засмоктується, а це дає на 30% краще охолодження та, відповідно, значно підвищує продуктивність.

3. Інноваційною у тракторі Fendt 1050 є гідромеханічна коробка передач Vario – в 1000-й серії вона конструктивно відрізняється від 900-ї. Її перевага в тому, що два гідромотори окремо подають потужність і на передню, і на задню вісь. Таким чином, колеса на обох осях обертаються з різною швидкістю. Така конструкція забезпечує велике тягове зусилля та потужність – там, де це потрібно.

4. На 1000-й серії встановлений інноваційний двигун Man, розроблений однойменною компанією спільно з інженерами корпорації AGCO. Нагадаємо, що на попередніх серіях cтояв двигун Deutz. Man має обсяг 12,4 літрів і високий крутний момент: в діапазоні низьких оборотів двигуна максимальний крутний момент Fendt 1050 Vario становить 2400 Нм при 1100 оборотах на хвилину - машина ідеально підходить для важких робіт. Трактор досягає максимальну швидкість 60 км/год. лише за +1450 оборотів в хвилину, і 40 км/год. в при 950 об. на хв. в економічному режимі.

5. Fendt Vario – це безступінчатий динамічний привід з великим тяговим зусиллям при швидкостях від 0,02 до 60 км/год. Новий привід Fendt 1000 Vario спеціально розроблений для реалізації високої потужності двигуна в будь-якій ситуації, незалежно від умов. Fendt VarioDrive – це перша автоматична система повного приводу, яка управляє переднім і заднім мостом самостійно. Це значно полегшує роботу механіка та позбавляє зайвих втрат палива. Крім того, відсутній поділ на транспортну та робочу швидкості, трактор за рахунок інтелектуальної системи TMS обирає, яку потужність дати двигуну та за рахунок коробки максимально ефективно перетворює оберти в тягове зусилля.

6. Варто підкреслити наявність роздільної гідравлічної ванни, що було і в 900-й серії: гідравлічна олива не попадає в коробку передач, відповідно, термін служби останньої підвищується, і можна надійно працювати з різними агрегатами. На тракторах більшості конкурентів Fendt гідравлічна ванна є спільна.

7. Система Vario забезпечує оптимальний тиск повітря в шинах. Завдяки великому діаметру (до 2,35 м) шини задніх коліс моделі Fendt 1000 Vario мають велику площу контакту, що збільшує зчеплення і тягу. Однак для цього необхідно правильний тиск в шинах. За допомогою вбудованої системи регулювання Fendt VarioGrip тиск повітря в шинах можна налаштувати одним натиском в терміналі Vario. В ході руху шини наповнюються повітрям або випускають його. При цьому тягові характеристики можуть збільшуватися до 10%, потужність з розрахунку на одиницю площі – до 8%, витрата палива зменшуватися на 8% в порівнянні з характеристиками при русі з неврегульованим тиском в шинах.

8. На тракторі встановлена задня активна навіска. Як пояснює Денис Кузьмич, вона є важливою для універсальності техніки у використанні з різними агрегатами.

9. Якщо говорити про кабіну, то в новому тракторі вона схожа на ту, що була у Fendt Vario 936. Втім, в 1000-й серії вона допрацьована багатьма приємними деталями і збільшена. Коротко зазначимо її переваги. По-перше, є декілька варіантів підвіски кабіни: проста амортизація, варіант з двома пневмоподушками і максимальна комплектація – 4 пневмоподушки, з інтегрованою системою контролю рівня зводить коливання до мінімуму. Для ще більшої зручності керування передня панель нахилена паралельно керму. Встановлений мультифункціональний підлокітник в комплектацією Power Plus з Varioterminal 7-B, а також, в комплектації Profi Plus, у мультифункціональний підлокітник вбудована вся система управління трактором. Також в кабіні передбачаються різноманітні зручні опції Premium сегменту – на будь-який смак. Слід підкреслити важливість комфорту в тракторі, адже це запорука продуктивності: чим більше оператор втомлюється, тим менше роботи він зробить.

10. Fendt 1050 Vario оснащений новітнім програмним забезпеченням, яке працює комплексно і доводить до досконалості окремі етапи роботи машини. Починаючи з відкритої системи навігації, до системи змінної норми внесення. Програмне забезпечення Fendt Variotronic дозволяє виконувати роботу вдень і вночі. Основний акцент зроблений на простоту експлуатації і абсолютну надійність всіх систем.

Підсумовуючи, зазначимо, що всі компоненти, від двигуна до трансмісії, вентилятора і гідравліки, розроблені спеціально для передачі потужності під час роботи і низького споживання палива. З огляду на всі переваги, Fendt 1050 Vario також відрізняється високою маневреністю, низькою спорядженою вагою і високим корисним навантаженням. Новітнє програмне забезпечення і різноманітність інтерфейсів дозволяє здійснювати підключення, що підвищує ефективність роботи завдяки швидкому аналізу даних під час роботи в полі.

Тетяна Бєлінська, журнал «АгроЕліта»