(0800) 21-11-99 - Продаж с/г техніка. (Дзвінки з усіх номерів безкоштовні)

Волинська фондова компанія

Усі види сільськогосподарської техніки та обладнання
замовити зворотній зв'язок
 

ТРАКТОРИ FENDT 724 VARIO І FENDT 936 VARIO НА ВИСТАВЦІ «ІНТЕР АГРО-2016»

08 Грудень 2016

Німецька марка Fendt давно відома в Україні, як в цілому в Європі й світі. Вона переконливо продемонструвала свої сильні сторони: високу продуктивність, надійність, зручність і демократичну ціну в обслуговуванні, а також надзвичайну економічність, передусім паливну.

Детальніше хочу зупинитися на двох моделях: Fendt 724 Vario і Fendt 936 Vario. Почну з молодшої серії – Fendt 724 Vario. Це трактор з мотором 6,1 л. потужністю 240 к. с. На сьогодні це один з найоптимальніших показників для моторів такого об’єму. Особливість цього мотора в тому, що на ньому встановлено два паливних насоси Common Rail, що подають пальне під тиском в форсунки, забезпечуючи краще згорання пального.

Друга особливість цього трактора в наявності роздільної гідравліки. Оливи, що забезпечують роботу всього навісного обладнання, не перемішуються з тими, що в коробці передач і не забруднюють їх. Цим забезпечується довговічність механізмів і гідросистем трактора. Коробка передач безступінчаста, вона не має аналогів. Коробка автоматично підбирає саме ту потужність, що необхідна в даний момент для виконання саме цієї операції. Для того, щоб перетворити потужність мотора в тягове зусилля на колеса, підібрати оптимальну швидкість при роботі в полі з різними агрегатами гідрорегулятори забезпечують швидкість, починаючи від 3 метрів на хвилину. Наростання швидкості і її зміна відбувається плавно без ривків і розривів у передачі крутного моменту в межах заданого діапазону.

Ще одна особливість тракторів Fendt 724 Vario – це амортизована передня підвіска. Хід незалежної підвіски на 900­ій серії становить 300 мм, а на 700­ій – близько 50 мм. Наявність такої підвіски є величезною перевагою порівняно з конкурентами на ринку.

Комфорт операторові забезпечує простора кабіна, майже повна її заскленість, склоочисники охоплюють 300 градусів панорамного огляду, автоматичний обігрів та прекрасне освітлення забезпечують комфорт у будь­який час доби за будь­якої погоди.

Наші трактори як 7­ї серії, так і 9­ї універсальні. Вони можуть працювати з будь­якими агрегатами, що відповідають їм за потужністю. Наприклад, з трактором 7­ї серії оптимально агрегатувати плуг з 5­6 корпусами, з урахуванням типу ґрунту, глибини оранки тощо. Сівалки, борони, культиватори підбираються відповідно до комплексу технічних параметрів, які обов’язково вказує виробник. На передню навіску можна навішувати знаряддя масою до 4 т, а на задню до 10 т. При роботі в полі трактор може розвивати швидкість до 25 км/год., а при транспортуванні знарядь дорогами – до 50 км/год.

Трактор обладнано як переднім (опційно), так і заднім ВВП. Швидкість його обертання – від 540 до 1000 об/хв. – відповідає технічним потребам усіх під’єднуваних знарядь, що наявні на ринку.

Кілька слів про сервіс. Робочі оливи в гідросистемі заміняються після 2000 мотогодин, тоді як у конкурентів оливу треба міняти через 1500 мотогодин. Більший термін між замінами означає суттєву економію коштів. Оливу в моторі треба міняти через 500 мотогодин, що є одним із найкращих показників у цьому сегменті тракторів.

Трактор дуже простий в обслуговуванні, доступ до всіх його вузлів легкий і простий. При продажу трактора ми обов’язково проводимо навчання інженерів і операторів, після чого вони складають екзамени, проходять атестацію й отримують право доступу до роботи. Автоматична коробка передач з безступінчастою зміною швидкостей сама підбирає оптимальний режим роботи завдяки системі TMS.

Усі наші трактори ми поставляємо з навігаційною системою Trimble, що забезпечує точність до 15 см. Наші сервісні пункти розташовані в 9 містах України, чого достатньо, щоб забезпечити вчасне обслуговування й ремонт нашої техніки. Послуги по обслуговуванню наших тракторів ми надаємо прямо в полі, для проведення цих операцій не потрібно стаціонарних умов і стаціонарного обладнання. Усе необхідне для обслуговування й поточного ремонту є в пересувних пунктах­майстернях. Хочу зауважити, що трактори Fendt відзначаються особливою надійністю.

Трактори Fendt 936 Vario мають потужність 360 к. с. Трактори такої потужності – одні із найзатребуваніших сегментів в Україні. Для прикладу, в Європі найбільшим попитом користуються трактори потужністю від 100 к. с. до 240 к. с. Це пояснюється більшими середніми площами с/г підприємств в Україні.

Серед достоїнств цього трактора хочу відзначити передусім незалежну передню підвіску. Крім комфорту для оператора, колеса з незалежною підвіскою забезпечують кращий контакт з ґрунтом, копіюють його нерівності, відтак, колесо менше пробуксовує, збільшується тягове зусилля, економиться пальне. Підвіска не потребує жодного обслуговування, там немає жодної точки змащування, тоді як у конкурентів на передній підвісці щонайменше 8 точок змащування, що потребує додаткових затрат часу, коштів, матеріалів.

Ще одна особливість – це повністю безступінчаста (як на 700­ій, так і на 900­ій серії) КПП. Принагідно хочу сказати, що компанія Fendt постійно відстежує роботу своїх машин, і як тільки з’являється поломка якоїсь деталі або вузла, одразу вивчає цей випадок і вносить удосконалення в конструкцію машини. На сьогодні машин із коробками передач Vario випущено більше 250 тисяч. Журнал DLG, що постійно моніторить якість сільськогосподарської техніки, коробкам Vario незмінно ставить найвищі оцінки. Щоб це перевірити, досить зайти на сайт DLG.

Третій важливий пункт – це роздільна гідравліка, про що я вже згадував, але про це варто згадати ще раз, оскільки подібної конструкції немає в жодного іншого виробника. При зміні й приєднанні різних гідроагрегатів (що на практиці доводиться робити часто) оливи не змішуються й не забруднюються, відтак термін служби механізмів трактора значно подовжується.

Ще одна суттєва перевага тракторів Fendt – це його оптимальне розбалансування. Ми встановлюємо додаткові баласти масою по 1 т на задні колеса і баласт на передню вісь масою 2,5 т. Таким чином, ми можемо збільшити загальну масу трактора з 10,8 т до 14 т. Збільшена маса трактора забезпечує краще зчеплення з ґрунтом, повніше використання потужності двигуна й вище тягове зусилля. Додаткові баласти є різної маси, наприклад, задні 2х300 і 2х400 кг, їх можна підбирати, залежно від конкретних завдань.

Кабіна 900­ої серії встановлюється на 3 пневмоподушках: одна спереду й дві позаду. Це помітно підвищує комфорт для оператора. Маємо враховувати, що оператор іноді працює в полі 10 і більше годин, отже, стомлюється. У комфортній кабіні оператор менше стомлюється, може працювати довше й продуктивніше, допускаючи при цьому менше помилок. А помилки при роботі потужних агрегатів коштують дорого: це і поломки машини, і негаразди при виконанні польових операцій тощо.

Мотори на 900­ій серії марки Deutz мають об’єм 7,8 л. Конкуренти на трактори потужністю більше 300 к. с. встановлюють мотори об’ємом понад 8 л. Загальновідомо, що при однаковій потужності й виконуваній роботі двигун з меншим об’ємом споживає менше пального.

Ще одна унікальність тракторів Fendt – це наявність електронної системи ТМS, що забезпечує синхронізацію роботи двигуна та автоматичної коробки передач. Ця система забезпечує максимальний крутний момент при мінімальних обертах двигуна шляхом оптимального підбирання передаточного числа КПП. Відтак, трактор завжди працюватиме на менших обертах, й забезпечуватиме економічний паливний режим.

Fendt – це елітна марка. Ясна річ, ми не хвалимося меншою ціною. Трактор Fendt може дозволити собі не кожен, хоча в Україні є підприємства, що мають по 200 тракторів Fendt, і при оновленні парку купують лише цю марку. Покупці наших тракторів виграють ще ось в якому аспекті: вони отримують у користування виключно продуктивну, економну, зручну в користуванні й надійну техніку, на якій просто хочеться працювати. Користувачі наших тракторів мають економічний ефект саме завдяки бездоганній якості машини, меншим експлуатаційним витратам. Але не тільки. За цієї нагоди хочу звернути увагу ще й на ту обставину, що з часом користувач техніки з тих або інших міркувань продає свою машину. Так от, трактори Fendt мають високу ціну на вторинному ринку.

Дана стаття буде розміщена в журналі "Агробізнес Україна" №6-2016.