(0800) 21-11-99 - Продаж с/г техніка. (Дзвінки з усіх номерів безкоштовні)

Волинська фондова компанія

Усі види сільськогосподарської техніки та обладнання
замовити зворотній зв'язок
 

Маркетолог «Волинської Фондової компанії» на Volyn Marketing Hub

13 Жовтень 2016

5 жовтня 2016 року у кінотеатрі PREMIER CITY відбулась друга зустріч Volyn Marketing Hub – некомерційної організації, створеної для спілкування та спільного розвитку маркетологів Волині. Цього разу серед її учасників були і представники «Волинської фондової компанії» – даний захід відвідала маркетолог відділу маркетингу та розвитку Тетяна Тимофіїв.

Осіння зустріч Volyn Marketing Hub була присвячена особливостям аналізу сайтів. Її відвідали не лише маркетологи, але й бізнесмени, зацікавлені у розвитку власної справи за допомогою сучасних маркетингових інструментів.

Спікер заходу Андрій Сірук – директор відомого на Волині та за її межами інтернет-агентства ARTEFACT.St, поділився власним практичним досвідом у сфері веб-аналітики, зокрема розповів про ключові особливості застосування інструментів Google Analytics та Яндекс.Метрика, про правила аналізу та сегментації аудиторії користувачів та про найпоширеніші помилки інтернет-маркетологів. Окрім цього, присутні мали змогу познайомитися з таким «хитрим» інструментом, як вебвізор, та особливостями його застосування.

 

Під час зустрічі були виділені спеціальні блоки для запитань, тому кожен присутній міг отримати більш детальну інформацію та висловити своє бачення чи поділитися власним досвідом.

Наприкінці свого виступу Андрій Сірук висловив сподівання, що даний захід та запропонована ним інформація «дозволить отримати більш глибоке уявлення про ефективність маркетингової діяльності в компанії і допоможе у визначенні подальшої стратегії розвитку».

Підсумком зустрічі була активна дискусія та рішення проводити подібні заходи частіше, адже вони сприяють активній взаємодії маркетологів Волині, що безпосередньо впливає на їхній розвиток та ефективність роботи.

 

«Ринок сьогодні розвивається дуже стрімко та динамічно, тому для того, щоб бути конкурентоспроможним та кваліфікованим спеціалістом ніколи не можна зупинятися на досягнутому, а потрібно постійно прагнути дізнатися щось нове і корисне. Саме тому відвідання таких заходів є необхідною складовою розвитку сучасного маркетолога. Приємно, що в Луцьку є такі важливі ініціативи», – поділилася враженнями від зустрічі Volyn Marketing Hub Тетяна Тимофіїв.

Висловлюємо вдячність агенству ARTEFACT.St та особисто Андрію Сіруку, а також організаційним партнерам заходу ТРЦ ПортCity Lutsk та компанії Modern-Expo Group за надану можливість вдосконалюватися та одержувати нові знання.