(0800) 21-11-99 - Продаж с/г техніка. (Дзвінки з усіх номерів безкоштовні)

Волинська фондова компанія

Усі види сільськогосподарської техніки та обладнання
замовити зворотній зв'язок
 

Переймаємо успішний досвід побудови сильного конкурентного бренду разом з Оксаною Стець

12 Лютий 2016

11 лютого у місті Луцьку волинські маркетологи та власники компаній мали унікальну можливість відвідати зустріч, головною темою якої стали можливості та ключові дії для досягнення успіху у власній справі. Надзвичайно цікавою та пізнавальною виявилася подія, адже поділитися своїм досвідом у сфері маркетингу завітала Оксана Стець - маркетинг-директор ТМ "Молокія". Зустріч організувала компанія "Smart People" за підтримки компанії "Modern Expo". 

Досягнення такої молодої компанії вражають, адже історія оновленого бренду сягає всього лише 2008/2009 років. У час, коли весь світ заполонила хвиля фінансових проблем, а в Україні панував обвал ринку сировини, поступове закриття дрібних підприємств та основна частка ринку молочного виробництва належала компаніям-монополістам бренд "Молокія" зміг не лише вистояти, а й підкорити усю Західну Україну. Пані Оксана з задоволенням відповідала на запитання усіх присутніх, котрі з захопленням слухали тендітну жінку, яка так палко піклується справами свого «дітища» та з кожним роком досягає нових вершин.

«Волинська фондова компанія» завжди приділяє особливу увагу підвищенню рівня професійності своїх працівників, тому було прийнято рішення долучитися до даного заходу, як можливість покращення знань та обміну досвідом, а також задля вивчення унікальних можливостей бенчмаркінгу. Від нашої компанії захід відвідали начальник відділу маркетингу та розвитку - Тетяна Ломага та дизайнер – Анна Якубець.

Маркетинг-директор бренду «Молокія» Оксана Стець розповіла про філософію бренду в цілому, про модель бренду, що включає в себе атрибути, переваги, цінності, особистість та суть бренду, про те, як будувалась стратегія бренду з нуля.

Етапи побудови маркетинг стратегії бренду включали в себе наступні кроки:

  1. Дослідження споживачів;
  2. Розробка ідеї бренду (вивчення поточної ситуації на ринку та очікувань споживачів, аналіз тенденцій та трендів);
  3. Стратегія бренду ( визначення конкурентних переваг бренду та обіцянок бренду);
  4. Стратегія брендингу ( якими засобами комунікації підсилювався образ бренду).

Значна увага була приділена позиціонуванню бренду. Основними каналами поширення інформації про бренд «Молокія» було генерування WOM, Digital технології, «партизанський маркетинг», сильний внутрішньо-корпоративний піар.

Ключовими маркетинговими компонентами успіху стратегії були спільні цінності бренду та споживача, влучна продуктова політика, ставка на технології та інновації.

Сподіваємося, що подібних подій у нашому місті буде ще більше, адже саме завдяки  можливості обміну досвідом ми здатні вийти на новий рівень конкурентоспроможності. Дякуємо за прекрасний захід  та безліч позитивних емоцій генеральному директору компанії «Modern Expo» - Петру Пилипюку, маркетинг-директору ТМ «Молокія» -  Оксані Стець та маркетинг-директору «Smart People» - Олені Гаврилюк.