(0800) 21-11-99 - Продаж с/г техніка. (Дзвінки з усіх номерів безкоштовні)

Волинська фондова компанія

Усі види сільськогосподарської техніки та обладнання
замовити зворотній зв'язок
 

AGCO презентував новий трактор Fendt 1000 Vario

28 Вересень 2015

Корпорація AGCO презентувала новий колісний трактор Fendt 1000 Vario. Новинка буде представлена в чотирьох стандартних виконань: Fendt Vario  1038, 1042, 1 046 і 1050. На трактор будуть встановлені шестициліндрові турбовані двигуни MAN об'ємом 12,4 л і потужністю від 380 до 500 к.с.

Технічно зміни в конструкції торкнулися також коробки передач, систем охолодження, гідравліки та баласту. У той же час, габарити машини залишаться в межах допустимої норми, так, ширина трактора складе - 2,95 тис. мм (c колесами 900/65 R46).

«Потужний, універсальний, компактний. Знаючи любов українців до наших 933 Vario і 936 Vario, ми впевнені, що і лінійка Fendt 1000 Vario прийдеться українцям до душі », - прокоментував новинку інженер AGCO Крістіан Еккерс.

Максимальний крутний момент двигуна Fendt 1050 Vario дорівнює 2 400 Н м і досягається вже при 1100 об/хв, а робочий діапазон становить 1150-1550 об/хв.

Флагман може похвалитися новою системою ProDrive, яка забезпечує максимальну потужність двигуна на більш низьких оборотах, що разом з безступінчатим коробкою передач Vario Drive дозволяє рухатися по трасі зі швидкістю 60 км/год всього при 1450 об/хв, а зі швидкістю 40 км/год і зовсім - 950 об/хв. Це суттєво економить паливо при експлуатації. Покращена система VarioGrip Pro допоможе в польових умовах, адже підкачка шин на 1 атмосферу складає всього 30 сек.

Управління коробкою передач Vario Drive, працює згідно з принципом гідромеханічного поділу. Вона має гідравлічний насос і два незалежних гідромотора, які приводять у рух передню і задню вісь, що дозволяє управляти переднім і заднім мостом незалежно. Застосовувана система, також дає можливість ефективно використовувати потужність двигуна у всьому діапазоні швидкостей від 0 до 60 км/ч.

Нова система управління приводом трактора скорочує радіус розвороту машини на 10%. Ефект досягається перерозподілом потужності на що повертають колеса.

Система охолодження CAS (Concentric Air System) також піддалася модернізації. Покращений захист від попадання частинок в систему охолодження двигуна і застосована функція реверсу обдування, яка дозволяє позбутися від засмічення решітки радіатора. Також зменшено енергоспоживання системи охолодження до 70% в порівнянні з поточними рішеннями використовуваними в галузі.

На тракторі встановлено два незалежних гідравлічних контури потужністю 220 і 210 л/хв, які спрямовані на багатофункціональне використання і покликані допомогти аграріям з найрізноманітнішими запитами.

«Нова модель покликана стати лідером у сегменті колісних тракторів від 400 до 500 к.с. Fendt 1000 Vario з'явиться на українському ринку в другому кварталі 2016», - розповів директор з маркетингу AGCO в Східній Європі Антон Костирко.

Авторське право на статтю належить http://latifundist.com/