(0800) 21-11-99 - Продаж с/г техніка. (Дзвінки з усіх номерів безкоштовні)

Волинська фондова компанія

Усі види сільськогосподарської техніки та обладнання
замовити зворотній зв'язок
 

«FENDT Forum» - відкриває світ бренду преміум-класу

05 Березень 2014

Світ бренду «FENDT» – це синтез багаторічної історії та найновіших технологій, першокласних можливостей та бездоганних результатів, комфорту та продуктивності.

Двері в такий світ 26 лютого цього року відкрив міжнародний центр обслуговування клієнтів «FENDT Forum». Так, на території величезного центру відбувся з’їзд маркетологів компаній-дилерів «FENDT» з усього світу.

Шанувальники «FENDT», а також усі, хто мав нагоду пересвідчитися у надможливостях техніки цього елітного бренду, змогли побачити усі серії машин, випущених під відомою назвою на інтерактивних моніторах та в зменшених копіях.

Окрім сенсорного екрану, на якому до уваги відвідувачів було висвітлено історію славнозвісного бренду, можна було також побачити перший трактор «Дізельросс».

Основною метою конференції було висвітлення загальної стратегії відомого бренду для усіх ринків. Маркетинговий директор «FENDT» розповів про чітко визначені стратегічні напрямки розвитку бренду та планування кампаній на 2014 рік. Усі учасники конференції були поділені на групи та впродовж трьох днів роботи конференції відвідували семінари за обраною ними тематикою.

Особливої уваги було приділено розвитку бренду в соціальних мережах, Інтернет маркетингу, міжнародного «FENDT TV».

Мегацікавим та інформативним був виступ працівників всесвітньовідомої маркетингової компанії  «McCann», яка презентувала свої нові ідеї та проекти під відомим девізом компанії «Truth well told».

«Волинська фондова компанія», як офіційний дилер іноземної техніки, в тому числі відомої трійки об’єднаної під егідою корпорації AGCO: «FENDT», «Challenger», «Massey Ferguson» не змогла залишитися осторонь такого заходу. Ломага Тетяна, начальник відділу маркетингу та розвитку «ВФК» мала нагоду долучитися до цікавої події, насиченої професіоналізмом, сучасними технологіями та новими маркетинговими підходами.